یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
۵ بازديد
۰ ۰

بیت کوین (BTC) این روزها به سختی نیاز به معرفی دارد – این نسخه مدرن طلا، به اصطلاح یک ارز برای حکومت بر همه آنها است. بیت کوین که در چند سال گذشته قیمت کاملاً افزایش یافته است، به روند بیشتر صعودی خود ادامه می دهد و همچنان گران ترین ارز دیجیتال موجود است. حتی اگر اتریوم (ETH) به شدت در تعقیب است، هنوز مایل ها از BTC عقب است.

لوکاس گوژدا / شاتر استوک



پریدن از قطار ارزهای دیجیتال می تواند سودآور باشد، اما قبل از اینکه بتوانید مقداری بیت کوین را به دست آورید، مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید. مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده، بیت کوین به داشتن کیف پول مخصوص برای ذخیره آن نیاز دارد. کیف پول رمزنگاری نوعی ذخیره‌سازی برای همه ارزهای دیجیتال شماست. این سند دارای مدرکی است از هر تراکنشی که انجام می‌دهید، عمومی یا خصوصی، و همچنین تمام دارایی‌هایی را که برای ذخیره در آن کیف پول خاص انتخاب می‌کنید (از طریق Investopedia).

شایان ذکر است که کیف پول کریپتو با صرافی ارز دیجیتال یکسان نیست. صرافی ها به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می دهند، اما همچنان به کیف پولی نیاز دارید که به عنوان آدرس دیجیتالی شما عمل کند و تمام رمزارزهایی را که با آن کار می کنید در خود نگه دارد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که همه کیف‌پول‌ها ایمن نیستند و زمانی که ارزی به گرانی بیت کوین دارید، مهم است که آن را تا حد امکان امن نگه دارید. در این راهنما، ما انواع مختلف کیف پول‌های رمزنگاری را بررسی می‌کنیم و توصیه‌های قابل اعتمادی را برای شما در اختیارتان قرار می‌دهیم که به شما کمک می‌کند وارد دنیای تجارت رمزنگاری شوید.

انواع کیف پول ارزهای دیجیتال
مردی که به داده ها نگاه می کند
insta_photos/Shutterstock

دو نوع کیف پول رمزنگاری وجود دارد: ذخیره سازی گرم و ذخیره سازی سرد (از طریق 101 بلاک چین). هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند، اگرچه اگر تازه شروع به کار کرده اید، به احتمال زیاد از کیف پول بیت کوین ذخیره سازی داغ استفاده خواهید کرد. این نوع کیف پول‌ها معمولاً راه‌اندازی آسان‌تری دارند و معمولاً استفاده از آنها رایگان است، جدای از هزینه‌های اضافی که ممکن است برای تراکنش‌ها از شما دریافت شود.

اصطلاح "کیف پول ذخیره سازی داغ" به کیف پول هایی اطلاق می شود که برای کار کردن به اتصال به اینترنت نیاز دارند. این می تواند هر چیزی از یک وب سایت، یک برنامه تلفن همراه یا حتی نرم افزار قابل دانلودی باشد که روی رایانه خود نصب می کنید. شروع کار با این کیف پول‌ها اغلب آسان‌تر است، اما مانند هر چیز دیگری با اتصال به اینترنت، بیشتر مستعد سرقت هستند. با این حال، مطمئن باشید که تا زمانی که به برخی از قوانین اولیه ایمنی اینترنت پایبند هستید، اقدامات محافظتی مختلفی که بهترین کیف پول های بیت کوین در اختیار دارند باید برای ایمن و سالم نگه داشتن رمزارز شما کافی باشد.

"کیف پول بیت کوین ذخیره سازی سرد" که به عنوان کیف پول سخت افزاری نیز شناخته می شود، یک دستگاه فیزیکی رمزگذاری شده است که کلیدهای خصوصی را ذخیره می کند که اجازه جابجایی رمزارز شما را می دهد. برخلاف اکثر کیف پول های دیجیتال، خرید این کیف پول ها بیش از 50 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. با این حال، پس از راه‌اندازی، دارایی‌های شما با خیال راحت ذخیره می‌شوند و در معرض خطر سرقت دیجیتال نیستند. تنها راه برای از دست دادن ارز ذخیره شده در یک دستگاه ذخیره سازی سرد، گم کردن خود دستگاه است، اگرچه حتی در این صورت، تا زمانی که عبارت بازیابی مورد نیاز را بدانید، می توانید آن را بازیابی کنید.

بهترین کیف پول بیت کوین برای استفاده آنلاین
سکه بیت کوین با داده ها
کن استوکر/شاتراستاک

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، اولین قدم شما راه اندازی یک کیف پول دیجیتال ذخیره سازی داغ رمزنگاری خواهد بود. صدها گزینه برای انتخاب وجود دارد، اما ما آن را به انتخاب شماره 1 خود محدود کردیم تا در وقت شما صرفه جویی کنیم. با این حال، اگر می‌خواهید فوراً یک کیف پول سخت‌افزاری پیدا کنید، به پایین بروید تا توصیه‌های ما را بیابید.

توصیه می‌کنیم از کوین‌بیس به‌عنوان اولین کیف پول بیت‌کوین خود استفاده کنید، اگرچه این کیف پول حتی برای کهنه‌کاران باتجربه ارزهای دیجیتال هنوز هم خوب است. Coinbase یک صرافی رمزنگاری مبتنی بر وب و موبایل است که به کاربرانش امکان می‌دهد یک کیف پول ذخیره‌سازی داغ راه‌اندازی کنند. این کیف پول بعداً می تواند در خود کوین بیس و همچنین سایر صرافی ها به منظور خرید، فروش و تجارت رمزنگاری مورد استفاده قرار گیرد.

کوین بیس یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده است. کوین بیس که یک شرکت چند میلیون دلاری است، تراکنش های بی شماری را به صورت روزانه انجام می دهد. این نوع تخصص به امنیت ارائه شده توسط این کیف پول ارزش می بخشد. در مقایسه با کیف پول‌های کوچک‌تری که تازه شروع به کار کرده‌اند، کوین‌بیس ایمن، سریع و قابل اعتماد است.

استفاده از این کیف پول رایگان است، یعنی بیت کوین شما بدون هزینه اضافی ذخیره می شود. خود صرافی تراکنش‌هایی را که انجام می‌دهید کاهش می‌دهد، اما ذخیره رمزارز شما رایگان است. جدا از بیت کوین، کیف پول کوین بیس می تواند برای انواع سکه های دیگر از جمله اتریوم بسیار فرار نیز استفاده شود.

بهترین کیف پول بیت کوین سخت افزاری
کیف پول سخت افزاری بیت کوین روی لپ تاپ
Octus_Photography/Shutterstock

در صورتی که بخواهید بلافاصله یک کیف پول سخت افزاری بخرید تا بیت کوین خود را در آن ذخیره کنید، چندین دستگاه قابل توجه برای انتخاب وجود دارد. اگر به دنبال بهترین ترکیبی از امنیت و ارزش خوب هستید، توصیه می کنیم از کیف پول سرد لجر استفاده کنید. Ledger چندین دستگاه ذخیره سازی سرد ارائه می دهد که می توانید در وب سایت آنها مرور کنید، اما برای انتخاب سریع، Ledger Nano X را بررسی کنید.

Nano X یک کیف پول دارای بلوتوث است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.