یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
۵ بازديد
۰ ۰

بررسی 1 دقیقه ای
SafePal کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کارآمد و با امنیت بالایی را برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. این کیف پول ها در برنامه SafePal، یک راه حل یک مرحله ای، گنجانده شده اند و به کاربران اجازه می دهد تا دارایی های رمزنگاری خود را ذخیره، مدیریت و به راحتی تجارت کنند.

بهترین برای
معامله گران و سرمایه گذاران مبتدی کریپتو
علاقه مندان به کریپتو
طرفداران
مکانیزم خود تخریبی برای جلوگیری از حمله بدافزار.
بسیار مقرون به صرفه است. قیمت آن فقط 39.99 دلار است.
منفی
در حال حاضر برخی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار مانند Litecoin، Monero، TRON، EOS را پشتیبانی نمی کند.
فهرست مطالب [پنهان کردن]
محصولات و خدمات Safepal
قیمت گذاری SafePal
امنیت
خدمات مشتری
راه اندازی و تجربه کاربری
کیفیت و مقاومت
رتبه بندی کلی Safepal
Safepal vs Competitors
سوالات متداول
هنگامی که تصمیم خود را برای به دست آوردن یا سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال (ارزهای رمزپایه و توکن ها) گرفتید، حیاتی ترین سوال این است که چگونه از سکه های خود محافظت کنید. این به این دلیل است که برخلاف ارزهای کاغذی مانند USD، شما نمی توانید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال خود را با قفل کردن آن در کمد خود یا قرار دادن آن در بانک ذخیره کنید.

با این حال، خبر خوب این است که تراکنش های روی بلاک چین امن هستند – تا زمانی که کلید خصوصی شما محافظت شود. بنابراین سوال بزرگ این است که چگونه کلیدهای خصوصی خود را ایمن می کنید؟ پاسخ دور از ذهن نیست. به لطف فناوری، نرم‌افزارها و کیف پول‌های سخت‌افزاری اختصاصی مانند Trezor، SafePal، Ledger و دیگران، وسیله‌ای برای ذخیره امن کلیدهای خصوصی شما فراهم می‌کنند.

SafePal شرکتی است که توسط Binance Labs، بازوی مخاطره‌آمیز صرافی ارز دیجیتال Binance پشتیبانی می‌شود. محصولات و خدمات ضروری این شرکت عبارتند از کیف پول سخت افزاری SafePal S1، برد محافظ دانه سایفر SafePal، قاب محافظ چرمی SafePal و توکن معروف به SafePal Token (SFP).

این شرکت با توجه به محصولات و خدمات خود، به ویژه کیف پول سخت افزاری SafePal S1، در حال به دست آوردن جایگاه در فضای کریپتو است. یکی دیگر از عواملی که به رشد این شرکت کمک می کند، توانایی آن در ایجاد شراکت با دیگر پلتفرم های مبتنی بر کریپتو یا پشتیبانی از کریپتو است، به عنوان مثال. Rarible_ یک بازار NFT در اکوسیستم کریپتو و Travala_یک پلتفرم رزرو سفر که پرداخت های رمزنگاری شده را می پذیرد.

محصولات و خدمات Safepal

کیف پول سخت افزاری سیف پال اس 1
کیف پول سخت افزاری SafePal S1 در ژانویه 2019 راه اندازی شد و به این ترتیب، به طور قابل توجهی در فضای کریپتو جدید است. این کیف پول از 19 بلاک چین (شامل زنجیره بایننس و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و به استثنای کوین اصلی آن)، بیش از 10000 توکن، از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی می‌کند. این اولین کیف پولی است که توسط SafePal راه اندازی شد.

نکته: توکن‌های غیرقابل تعویض قطعاتی از محتوای دیجیتال هستند که توسط بلاک چین پشتیبانی می‌شوند. هر NFT ارزش منحصر به فرد خود را دارد و قابل تعویض نیست.

SafePal Cypher Seed Protection Board
SafePal Cypher یک برد فولادی ضد زنگ درجه 304 است که برای محافظت از عبارات یادگاری (گروه‌های مخفی کلماتی که یک کیف پول را نشان می‌دهند) کیف پول‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزار ارز دیجیتال شما در برابر عواملی مانند آب، آتش و خوردگی طراحی شده است.

SafePal Cypher 100% آفلاین است و نصب و استفاده را آسان می کند. برای محافظت از عبارات بذر شما استفاده می شود. SafePal Cypher با Ledger Nano، Trezor، KeepKey و اساساً تمام کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری BIP39 سازگار است.

کیف محافظ چرمی SafePal
کیف محافظ چرمی SafePal یک کیف چرمی ضد آب، ضد ریزش و ضد خش است. این عملکرد دوگانه محافظت از کیف پول شما در برابر خط و خش و مرتب نگه داشتن کارت های اعتباری شما را انجام می دهد.

از جمله ویژگی های برجسته آن، سطح PU زیبا با فضای داخلی مخملی نرم است که وظیفه حیاتی محافظت از کیف شما را در برابر خط و خش انجام می دهد. همچنین دارای یک سگک مغناطیسی تقویت شده نامرئی است که پس از استفاده آن را بسته نگه می دارد و تضمین می کند که کیف پول و کارت های اعتباری شما نمی افتند. کیف چرمی در حال حاضر با قیمت مقرون به صرفه حدود 10 دلار به فروش می رسد. سبک وزن است و به راحتی در جیب جین یا کیف دستی شما قرار می گیرد.

رمز SafePal (SFP)
در ژانویه 2021، SafePal توکن ابزار SFP را به اکوسیستم SafePal معرفی کرد. SFP یک توکن غیرمتمرکز است که مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است. SafePal تاکنون حدود 500,000,000 توکن SFP محدود صادر کرده است. SFP را می توان به چندین روش مختلف استفاده کرد، از جمله:

برای پرداخت هزینه ها:

کاربران می‌توانند هزینه‌ها را با SFP پرداخت کنند و روی محصولات SafePal مانند کیف پول‌های سخت‌افزاری SafePal و SafePal Swap تخفیف دریافت کنند.

برای شرط بندی پاداش:

برای واجد شرایط بودن برای دریافت جوایز از برنامه SafePal Earn می‌توانید توکن‌های SFP را به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاشتن به معنای نگهداری وجوه در کیف پول ارزهای دیجیتال است.

برای دریافت جایزه و ایردراپ:

نگه داشتن توکن SFP به شما این امتیاز را می دهد که کوپن ها و مجموعه های ویژه ای را از SafePal و شرکای آن دریافت کنید.

در اداره جامعه:

دارندگان توکن SFP می توانند در مورد ویژگی های جدید رای دهند و پیشنهادهایی مانند گنجاندن بلاک چین های جدید در محصولات SafePal را آغاز کنند.

قیمت گذاری SafePal

محصولات SafePal تا حدودی مقرون به صرفه هستند. کیف پول سخت افزاری SafePal S1 در حال حاضر در سایت رسمی آمازون و SafePal فروخته شده است. با این حال، هنوز هم می توانید به عنوان یک دسته جدید پیش سفارش دهید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.