سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
۸ بازديد
۰ ۰

سیف پال اس 1 یک کیف پول رمزنگاری سخت افزاری iOS و Android با اندازه کارت اعتباری و اولین محصول Safepal است که توسط بایننس Labs ارائه شده است. در ژانویه 2019 راه اندازی شد. این بررسی Safepal همچنین شامل راهنمای Safepal است. کیف پول Safepal محصولی با ترکیبی مبتکرانه از ظرافت، قابلیت استفاده و امنیت با قیمتی بسیار مقرون به صرفه است.


Safepal را از کجا بخریم؟
برای پولم چه خواهم گرفت؟
بررسی های Safepal
دستورالعمل Safepal
نتیجه
قیمت کیف پول Safepal چقدر است؟
در حال حاضر 39.99 دلار هزینه دارد. در صورت خرید 2 کیف پول ارسال رایگان دارید و تا 25 فروردین برای شما ارسال می شود. علاقه زیادی به کیف پول وجود دارد و آنها موفق به تولید آن نمی شوند. بنابراین اگر به آن علاقه دارید، توصیه می کنیم در اسرع وقت سفارش دهید. همچنین می توانید با ارزهای رمزنگاری شده پرداخت کنید.

سافپال بخرید

برای پولم چه خواهم گرفت؟
این بررسی Safepal شما را با یکی از جالب‌ترین دستگاه‌های رمزنگاری شده آشنا می‌کند. به نظر می رسد یک کارت اعتباری است، بنابراین بسیاری از مردم به طور مستقیم آن را بسیار بهتر از کیف پول های سخت افزاری سنتی سبک USB درک می کنند.

Safepal در یک جعبه لوکس سیاه و قرمز (مانند هدفون Beats) عرضه می شود. این بسته شامل یک کابل، ورق بذر، دستورالعمل Safepal، دو برچسب و یک پارچه پولیش است. اندازه این دستگاه به اندازه یک کارت اعتباری و عمق آن به اندازه 6 کارت اعتباری است. رنگ براقی دارد.

بررسی SafePal S1 - ارزان ترین کیف پول سخت افزاری جدید
منبع: آکادمی فارکس
بررسی های Safepal
رمزارزهای پشتیبانی شده
برخلاف Ledger Nano S، Safepal برای هر ارز دیجیتال نیازی به نصب برنامه اضافی روی دستگاه کیف پول ندارد. در عوض، یک برنامه دارد که از همه الگوریتم های رمزگذاری پشتیبانی می کند. در حال حاضر از 20 بلاک چین پشتیبانی می کند.

 


ایمنی
برای جفت شدن با اپلیکیشن موبایل، لازم نیست seed را در جایی وارد کنید. این باعث می شود که به طور ایمن در کیف پول ذخیره شود. متأسفانه هیچ راهی برای مشاهده موجودی کیف پول به طور مستقیم در Safepal وجود ندارد.

 


Safepal فقط با استفاده از کدهای QR ارتباط برقرار می کند و خود شرکت این روش ارتباطی را امن ترین جداسازی از اینترنت می داند. متأسفانه، ارتقاء سیستم عامل از طریق یک کابل متصل به رایانه انجام می شود، بنابراین کیف پول یک شکاف هوایی واقعی از اینترنت (درست مانند Vault یا Ledger) ندارد.

سیف پال اس 1 بخرید

اگر کیف پول شما وارد شده و بند آن آسیب دیده است، ممکن است به خطر افتاده باشد. بسیاری از کاربران شکایت دارند که جعبه را می توان به راحتی باز کرد بدون اینکه به این نوارها آسیبی وارد شود. با این حال، می‌توانید از برنامه تلفن همراه برای تأیید اصل بودن کیف پول خود استفاده کنید.

 


با وجود اینکه صفحه کلید تمرکز اصلی این دستگاه است، اما اعداد پراکنده از موقعیت های اصلی وجود دارد به طوری که تشخیص کد وارد شده با توجه به هیچ ضربه یا صدایی امکان پذیر نیست.

حیف که کیف قاب روی دوربین ندارد. بسیاری از کاربران به خاطر نگرانی های مربوط به حریم خصوصی خود، دوربین را تعقیب می کنند. علاوه بر این، دستگاه به وضوح دارای کد منبع بسته است، که وقتی به موضوع امنیت واقعی می پردازیم، مشکل ساز می شود.

 

ممکن است علاقه مند باشید: کیف پول منبع باز - بررسی


برخی از کاربران کیف پول خود را به نقاط جمع آوری از راه دور (چیزی مانند سپرده) ارسال می کنند، به صورت نقدی پرداخت می کنند و اطلاعات صورتحساب نادرست را پر می کنند تا از سوء استفاده از داده های شخصی در پایگاه داده های تجاری شرکت جلوگیری شود (مثلاً همانطور که برای Ledger اتفاق افتاد).

چالش ها و مسائل
آزمایشگاه کراکن اخیراً تهدیدات امنیتی را برای این کیف پول شناسایی کرده است، یعنی:

لازم نیست کلیدهای خصوصی پس از نفوذ فیزیکی حذف شوند، فقط یک مخاطب را روی مادربرد جدا کرده و وصل کنید.
این شرکت دارای مجوز GLU باز است، اما از ارائه کد منبع خودداری می کند
دستگاه یک تراشه سفارشی را کنترل می کند
شایان ذکر است که هیچ یک از خطاها منجر به سرقت کلیدهای خصوصی نشده است. در اینجا می توانید واکنش شرکت را مشاهده کنید.

صفحه کلید
صفحه کلید دستگاه کمی ناامید کننده است، زیرا کنترل از طریق کلیدهای جهت دار در یک دایره انجام می شود. به عنوان مثال، وارد کردن نام برای کیف پول با حرکت مکان نما روی صفحه کلید کندتر است.

 


Safepal در مقابل Ledger و Vault
این کیف در مقایسه با کیف‌پول‌های سخت‌افزاری کلاسیک به اندازه یک فلش مموری صفحه نمایش نسبتاً بزرگ و رنگی دارد که شاید بزرگترین مزیت آن باشد. خواندن کلمات روی صفحه بسیار آسان است و همه چیز شبیه آی پاد است.

کار کردن با بدنه دستگاه نسبت به لجر راحت تر است (آنقدرها کوچک نیست و خوب نگه می دارد) با این حال سطح آن به طرز وحشتناکی براق است که کوچکترین ذره گرد و غبار به آن می چسبد.

سیف پال اس 1 بخرید

شرکت و توسعه
بررسی کامل Safepal بدون ارائه بهتر شرکت امکان پذیر نخواهد بود، که اکنون آن را اصلاح خواهیم کرد. کیف پول بر اساس نقشه های فنی طراحی شده بود، بنابراین هیچ راه حل آماده ای از شرکت دیگری تحویل داده نشد. در پایان سال 2018، آنها یک سرمایه گذاری از بایننس دریافت کردند.

چشم انداز Safepal بهبود تجربه کاربر و ارائه قیمت مطلوب (که فقط 39 دلار در سال 2021 است) است. او متوجه معضل بین یک کیف پول نرم افزاری ساده اما کمتر ایمن و یک فضای ذخیره سازی آفلاین پیچیده اما امن می شود.

دستورالعمل Safepal
دستورالعمل های Safepal با امنیت تحویل ارائه می شود - قبل از استفاده، وضعیت کمربندهای ایمنی (که نباید آسیب دیده باشند) را بررسی کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.